Magazyny konsygnacyjne call-off stock

Szukasz możliwości obniżenia kosztów BHP w swojej firmie i nie chcesz blokować aktywów?

Czym jest magazyn konsygnacyjny?

Skład konsygnacyjny – (ang. consignment warehouse lub call off stock) to konstrukcja prawna, która polega na składowaniu towaru i jego sprzedaży w ramach umowy konsygnacyjnej.

Kupujący udostępnia powierzchnię magazynową, na której składowane są towary konsygnatora i wydawane kupującemu w miarę potrzeb. Taka konstrukcja pozwala poprawić płynność finansową kupującemu i zapewnić stałą dostępność towaru.

Najważniejsze korzyści z konsygnacji BHP

  • Wydłużony okres płatności
  • Okresowe fakturowanie – 1 x tydzień, 1 x miesiąc
  • Zwroty i wymiany produktów
  • Bezpieczeństwo pracy zapewnione przez stały dostęp do artykułów
  • Wydawanie towaru zgodnie z ustalonym harmonogramem
  • Uzupełnianie stanów na podstawie mini inwentaryzacji
  • Oprogramowanie do zarządzania gospodarką magazynową Business Intelligence

Call Off Stock – pełna dostępność bez zamrażania kapitału

Nasze rozwiązanie konsygnacyjne to idealna opcja dla firm, które chcą mieć natychmiastowy dostęp do niezbędnych produktów, bez konieczności zamrażania środków finansowych. Towar znajduje się bezpośrednio w przedsiębiorstwie Klienta, co pozwala na błyskawiczną dostawę w momencie zapotrzebowania. To doskonałe rozwiązanie dla firm o zmiennej rotacji pracowników lub trudnym do przewidzenia zużyciu materiałów, takich jak rękawice ochronne – zapewniamy, że nie zabraknie ich w kluczowych momentach.

Magazyny typu Call Off Stock to elastyczne rozwiązanie dla każdej branży.

Czy rozwiązanie jest przeznaczone dla konkretnej branży?


Nie! Call Off Stock sprawdza się w każdej firmie, gdzie zużycie środków ochrony osobistej jest istotnym elementem działalności. Obecnie z powodzeniem współpracujemy z branżami automotive, logistyczną i metalową, ale nasze rozwiązanie doskonale sprawdzi się wszędzie tam, gdzie liczy się stała dostępność produktów BHP.

Jak wdrożyć Call Off Stock?

To proste i sprawne rozwiązanie! Wdrożeniem zajmuje się dedykowany Kierownik Projektu MJM, który przeprowadza firmę przez cały proces. Na początek wykonujemy audyt przedsiębiorstwa, identyfikujemy optymalne miejsce na magazyn, wybieramy początkowy asortyment oraz ustalamy minimalne stany magazynowe, które później są monitorowane i optymalizowane za pomocą Business Intelligence (BI).

Magazyn konsygnacyjny to jedno z naszych najbardziej efektywnych rozwiązań, które pomaga obniżyć koszty operacyjne BHP, zapewniając jednocześnie pełną dostępność kluczowych produktów.

Kontakt

Teraz twój Ruch.

Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami, którzy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania, przeanalizują Państwa potrzeby i przedstawią dopasowane rozwiązania.